Cîntecul meu

Achitaraş vrea să-mi cînte uşor la ureche, să simt vibraţia sunetelor ce ies din chitară. Corpul meu ar fi încărcat de energie, deşi ar simţi că se pierde odată cu fiecare gest pe care îl faci. Inima ar rîde şi ar plînge în acelaşi timp. Pasamentul ar fi aplicat peste rana inexistentă, dar atît de prezentă în minte. Amintirile mă bucură şi mă întristează. E un sentiment unic, dar atît de ciudat. Totul în jurul meu se preface în ceaţă. Îmi acoperă ochii, dar totuşi pot să văd bucuria de pe chipul tău. Ascult vocea ce se aude din depărtare şi mă simt copleşită de emoţie. Un cîntec doar pentru mine. Atît mi-am dorit mereu şi acum s-a îndeplinit. Versurile sînt despre mine, despre acea bucurie pe care o simt şi pe care o trăiesc atunci cînd citesc notele de pe portativ. Să fie coincidenţă sau nu… Prea puţin mă interesează. Cuvintele curg pe hîrtia moale. Parcă se scriu singure. Toate sînt despre acea zi…

~ by Steliana Orăşanu on 08/11/2015.

Leave a Reply

 
