Mesaj pentru dimineaţă

Stau pe marginea patului. Cu ochii mici ca alunele şi cu faţa plină de cute încerc să îmi dau seama dacă visez sau dacă aceasta este realitatea. Muşchii încă mă dor de parcă am alergat toată noaptea printr-o pădure deasă şi îmi dau seama că fredonez o melodie pe care mintea mi-o dictează.

Respiraţia mea este sacadată, dar închid ochii şi îmi imaginez că stau pe o plajă la soare. Revin repede la realitate… Mă ridic de pe pat şi merg spre bucătărie. Aroma ceaiului de mentă mă duce cu gîndul la copilărie. Iau repede două înghiţituri şi pun la cuptor prăjitura cu mere. Deschid radioul şi mă las purtată de ritmurile muzicale.

Pe măsuţa de cafea este un bilet.

~ by Steliana Orăşanu on 15/10/2014.

Leave a Reply

 
