Ploaia

Botoşani

Botoşani

Este acea zi în care simţi că lumea respiră odată cu tine… După o luuungă pauza în care sentimentele şi gîndurile mele au rămas ascunse într-un cufăr închis cu un lacăt mare, astăzi, a venit din nou momentul să mă redescopăr prin cuvintele mele.

Mă uit pe geam şi plouă. Picăturile mărunte se preling pe sufletul meu, iar mirosul de ploaie mă face să mă simt din nou copil. Copacii se unduiesc uşor în bătaia fină a vîntului şi fulgerele îmi luminează cărarea spre noi orizonturi. Tunetul nu mă sperie. Mă face să tresar uşor, să zîmbesc în colţul gurii şi să respir mai profund ca niciodată.

E o zi de vară ca oricare alta, dar atît de specială. Blocurile prăfuite se pierd în ceaţa uşoară ca un fulg de nea. Norii arată ca vata de zahăr şi mie îmi vine să-i strîng în braţe. Totul e un vis, dar pare atît de real sau poate e real tot ce e în vis…

Plouă cu parfum de tei peste oraşul care păstrează amintirile de preţ ale copilăriei mele.

~ by Steliana Orăşanu on 15/07/2014.

Leave a Reply

 
