Pentru că e sîmbătă

Dimineaţă… Mă trezesc speriată că iar oboseala a pus stăpînire pe somnul meu. Mă gîndesc imediat că alarma de la telefonul mobil a sunat neîcetat pînă ce o forţă mai puternică decît mine a pus stăpînire pe tehnologia care nu îmi dă pace în fiecare dimineaţă.

Dar e sîmbătă. Încep ziua cu o cană cu ceai aromat şi parfumat cu esenţă de mentă, după care mă afund în pernele pufoase. E trecut de ora opt, iar razele soarelui lovesc uşor geamul camerei mele şi împrăştie o stare de veselie şi fericire.

Da! E sîmbătă şi mă pot bucura de de toate frumuseţile din jurul meu.

www.stelianaorasanu.wordpress.com

Bucurie

~ by Steliana Orăşanu on 20/04/2013.

Leave a Reply

 
