Nu cobor din tren!

Bucuriile mici fac diferenta de cele mai multe ori în situatiile triste. O carte buna, o melodie pe care o setezi pe repeat si un ceai cu multã lãmîie si îndulcit cu putina miere de albine reprezinta doctorul sufletului si al mintii.
Existã momente in care iti dai seama cã unele usi se închid, iar tu cauti ferestrele deschide pentru a merge mai departe catre visul tau.

Dar pe mine ce ma poate ancora în realitate? O amintire care a ramas vie in mintea mea si care imi da putere sa merg mai departe… Mereu imi repet: “Nu am sa cobor din tren pinã nu ajung la destinatie!”

zilele_orasului_2010

Spectacol organizat pentru Zilele orasului Botosani

~ by Steliana Orăşanu on 31/03/2013.

2 Responses to “Nu cobor din tren!”

  1. Tind să cred că trenul, mai devreme sau mai târziu, va ajunge la destinație… Noi suntem singurii responsabili de durata călătoriei, de trecerea obstacolelor ce inevitabil mai apar în cale.

    P.S.: Mă bucur că ți-am descoperit blogul. Ai ales cuvintele și se pare că ai fost inspirată, căci ele negreșit te ascultă.
    O zi cât mai frumoasă!

    • Aşa este, doar că noi ştim dacă am plătit bilet sau nu şi care este destinaţia finală a călătoriei noastre. În anumite situaţii sîntem nevoiţi să coborîm pentru că între timp alegem un alt drum, dar important este să facem ceea ce simţim la momentul potrivit.

      Îţi mulţumesc pentru cuvintele frumoase! Să ai o zi veselă!

Leave a Reply

 
