In contradictie

poza

Visare

Ma uit in oglinda si vad o masca pictata in culorile soarelui, un zimbet palid si o privire patrunzatoare care vrea sa treaca pina dincolo de granitele realului. Ochii mari si plini de un maro stralucitor arunca sageti spre tinuturi indepartate.

Privesc in lacul din curtea casei si vad o fata zugravita in culorile cerului. Deasupra mea trec pasari mari si negre care isi cauta drumul spre casa. Razele soarelui mingiie suprafata apei, iar broastele fac cercuri tot mai mari si zgomot puternic precum pietrele cazute din cer.

Stropii mari de ploaie lovesc fereastra camerei mele, iar vintul sufla cu putere in perdelele diafane cu nuante de roz pal. Merg pe virful degetelor pentru ca vreau sa ma apropii de sticla rece precum un cub de gheata. Pun palma mea calda peste picaturile cazute prin deschizatura geamului, iar o secunda mai tirziu totul se intrepatrunde intr-o puternica stare de beatitudine.

Pasesc pe nisipul fin si plin cu scoici. Ma las ghidata de mireasma din jurul meu, iar marea ma indeamna sa o cuprind dintr-o imbratisare. E placut sa o tin in brate si sa simt valurile inspumate care imi gidila talpile…

Arunc o privire spre curcubeul de la orizont si stau in fotoliul meu preferat asezat in spatele casei sub umbra porumbului inca necopt. Cu inghitituri mici ma delectez cu ceaiul puternic aromat si respir aerul curat.

Bolta cereasca se intuneca. Apar stelele…

~ by Steliana Orăşanu on 30/03/2013.

Leave a Reply

 
