Dulce primăvară

Primavara

În aşteptarea primăverii

Încă de la prima oră a dimineţii am înfruntat gerul de afară. Străzile gri şi aglomerate îmi aduc în suflet o pată întunecată, iar frigul mă face să îmi doresc un ceai cald şi mănuşile galbene pe care le am în buzunarul de la haină. Cu paşi mici şi grăbiţi mă îndrept către facultate. Îmi imaginez cum ar arăta copacii înfloriţi şi ce bine ar fi să mă transform în zîna primăverii, iar soarele să îmi încălzească părul şi să mă bucur de aerul înmiresmat.

E aproape sfîrşit de martie, iar vremea frumoasă nu vrea să îşi facă apariţia în oraşul meu. E rece, trist şi întunecat… Cu zîmbetul pe buze încerc să alung suferinţa zilelor mohorîte. E frig, dar totuşi este cald…

~ by Steliana Orăşanu on 25/03/2013.

Leave a Reply

 
