În variantă online

Cred că majoritatea dintre voi aţi fost măcar o dată tentaţi în viaţă să vă căutaţi numele pe internet, să vedeţi care este imaginea voastră în mediul online. La fel am făcut şi eu, dar nu mică mi-a fost mirarea cînd am descoperit articole şi păreri despre munca mea, cea mare îmi aduce bucurie în fiecare zi.

Primele rezultate sînt cîteva filmuleţe în care eu cînt şi ofer interviuri. La o simplă privire aruncată mai jos pe pagină găsesc, aşa cum este de aşteptat, contul de pe un site de socializare, după care apar articole care fac referire la cele două emisiuni pe care le prezint, la melodia de lansare Don’t Wanna Miss You şi la spectacolele la care am participat.

Sînt multe lucruri frumoase care îmi fac plăcere să le recitesc şi mă bucur că există persoane care mă încurajează şi cred în mine. Fericirea vine din momentele mici care îmi schimbă starea de spirit şi mă fac să lupt pentru tot ce îmi doresc.

~ by Steliana Orăşanu on 27/02/2013.

Leave a Reply

 
